Pagina's

maandag 30 januari 2012

Shoplog: Kruidvat & Ebay


Afgelopen week heb ik een aantal leuke aankopen gedaan dat ik graag met jullie wil delen. Zo is veel Catrice en Essence make-up 50% korting omdat de producten uit het assortiment vervangen zullen worden. Ook kwam ik via Ebay een leuke sieraden verkoper tegen dat "Betsey Johnson" sieraden verkoopt.


Bij Kruidvat kocht ik van Essence een lipstick genaamd "Glam Girl" voor € 1,- en een nude kleurige lippotlood genaamd "Nude Coral" voor €0,50. Ik kreeg op deze items 50% korting omdat ze uit het assortiment gaan. Mooie deal als je mij vraagt.


Glam Girl nam ik eigenlijk zonder swatchen mee. Een vriendin van mij is een fan van deze kleur lipstick, dus voor € 1,- was ik toch nieuwsgierig! De lipstick is heel zacht van structuur en voelt aan als een lipbalm. Hij geeft een lichte kleur af en is mooi voor in mijn tas mee naar mijn werk.


Ik zocht nog een nude kleurig lippotlood nu is dit meer een warme nude kleur, neigend naar koraal. Toch past de kleur bij veel nude kleurige lipsticks die ik heb en ik nam hem daarom mee voor € 0,50. Yeah!

Glam Girl & Nude Coral

Glam Girl van Essence


Bij Kruidvat waren ook alle Rimmel lipproducten nu voor €5,-. Eigenlijk was ik niet van plan om nog een lipstick te gaan kopen, maar toen ik deze kleur zag "Shocking Pink" werd ik erg enthousiast. De kleur maakt zijn naam waar, het is echt shocking pink! Lekker fel. Mooi voor straks als de zon weer schijnt.  In een apart artikel review en swatch ik deze lipstick.




Via Ebay kocht ik bij verkoper Pekkleap 3 "Betsey Johnson" sieraden. Nep natuurlijk, tenminste... Daar ga ik vanuit aangezien ik maar € 15,- moest betalen incl. verzendkosten. Ook heeft de verkoper een tijdelijke actie, zo krijg je bij 3 sieraden één setje gratis oorbellen van "Betsey Johnson". Wat het derde paar oorbellen word is een verrassing. De sieraden zien er in elk geval super schattig uit. Oh, ik heb voor het grijze konijntje gekozen...al vond ik het roze konijntje ook cute. Klik hier voor de verkoper. Mooie aankopen toch?! Ik ben heel benieuwd naar mn Ebay aankopen.