Pagina's

donderdag 12 januari 2012

MAC Eyebrow pencil Fling


Nog niet zo lang geleden tekende ik mijn wenkbrauwen nooit bij. Ik heb al heel wat producten geprobeerd. Maar aangezien ik van nature hele lichte wenkbrauwen heb, leek alles wat ik gebruikte aan wenkbrauwpoeders/potloden/gels onnatuurlijk. Onlangs ging ik naar de MAC counter in Groningen waar ik om wat hulp vroeg van de visagiste. Ze vertelde mij dat ik assige kleuren moest gebruiken. Ze bracht FLING aan, een wenkbrauwpotlood. En wauw! Deze moest ik hebben, dus hup in het mandje.


FLING is een licht bruine wenkbrauwpotlood met een grijze ondertoon. Heel goed geschikt voor mensen met lichte wenkbrauwen.



Het wenkbrauwpotlood kan je heel gemakkelijk omhoog draaien, geen potloodslijper nodig. Handig! Het wenkbrauwpotlood heeft een zachte substantie, maar niet te zacht. Je kunt gemakkelijk je wenkbrauwen bijtekenen door de lijnen van je wenkbrauw te volgen. Ik begin eerst met mijn wenkbrauwen op te vullen door streepjes te zetten. Daarna verleng ik mijn wenkbrauwen iets aan het einde. Als laatste kam ik mijn wenkbrauwen met een wenkbrauwborsteltje, zo haal ik het te veel aan potlood weg.


Zonder FLING

Met FLING
Ik vind FLING echt een hele geschikte kleur voor mij en ik ben er erg blij mee. Ik gebruik het sinds november elke dag en ik mis het wanneer ik het niet gebruikt heb. Het product blijft de hele dag goed zitten. Het wenkbrauwpotlood kost € 15,-. Ik heb wel het idee dat de wenkbrauwpotlood snel op gaat aangezien ik elke keer het wenkbrauwpotlood een stuk omhoog moet draaien.

MAC Cosmetica is te koop bij verschillende MAC Counters bij Bijenkorf of Douglas en via de MAC Pro Store Amsterdam. MAC is tegenwoordig ook te koop via De Bijenkorf online, dit is echter een kleine greep uit het totale assortiment.

Edit: Ik kreeg een reactie van Desiree dat zij deze wenkbrauwpotlood voor € 16,- heeft gekocht.