Pagina's

donderdag 15 december 2011

Sigma make-up kwasten: review, onderhoud en aanbevelingen! (Filmpje)


Dag Dames!

Ik ben helemaal into de filmpjes de laatste week! :-)  Vandaag een filmpje met informatie over mijn Sigma Kwasten.

Ik heb ook een paar kwasten van andere merken, maar de Sigma kwasten zijn mijn favoriet en gebruik ik het meest. Sigma kwasten zijn te koop bij SigmaBeauty. Goede make-up kwasten zijn een hele investering. Ik heb twee jaar geleden het besluit genomen om een investering van ongeveer € 100,- te doen. Een heel bedrag, maar ik heb er geen moment spijt van gehad. Ik gebruik de kwasten elke dag en ook om andere personen mee op te maken. Het is aan jezelf of je het geld waard vind. Ik vind goede kwasten heel belangrijk en vind het daarom al zijn geld waard.

Mijn must have kwasten:
Een goede foundation kwast (stipling F50 of platte foundation kwast F60 )
Grote poederkwast F30
Blushkwast van geitenharen F40
Platte oogschaduwkwast E60
Kortharige oogschaduwkwast E55
Blendingkwasten E40 (zwarte haren) E05 (witte haren)
Schuine eyelinerkwast E65

De MAC Brush Cleanser kan je kopen bij de MAC Counters en Pro Store, € 10,-
De Brush Guards kan je hier kopen, diverse sets voor 5,50 dollar.

Ik hoop dat jullie het filmpje informatief vinden. Als jullie nog vragen hebben over de kwasten, vraag ze gerust.

Enjoy!

p.s. Excusses voor de bijgeluiden, mijn broer lag verkouden op de bank... (dus die hoor je af en toe niezen)