Pagina's

vrijdag 9 december 2011

L'oreal Vitamino Gel Masker


Hello Ladies! Vandaag heb ik een review van de L'oreal Vitamino Gel haarmasker voor jullie. '


De Vitamino haarmasker kwam in mijn november GlossyBox. Ik heb de variant gekregen voor gekleurd haar, volgens mij heeft iedereen deze gekregen. Persoonlijk vind ik het achteraf gezien vreemd dat ze iedereen voor gekleurd haar hebben gestuurd. Naar mijn idee hadden ze beter een basichaarmasker kunnen sturen die voor elk haar type geschikt is. Op de ingredientenlijst staan onderaan de pigmenten dat deze masker bevat, geel en rood. Toen ik dat las schrok ik best, want ik probeer wanhopig mijn blonde lokken geelvrij te houden! Dus was niet echt pleased toen ik geel en rood pigmenten las. Nu ga ik ervan uit dat de pigmenten dienen om het product kleur te geven. Maar goed, ik heb het liever niet...

Het product zelf is dus lichtroze, eigenlijk indezelfde kleur als de verpakking. Deze masker belooft intense voeding, kleurbescherming en glans. Eigenlijk een basic werking van een kleurbeschermende haarmasker. De substantie van deze masker is gel achtig. Per keer gebruik ik een "schep" met twee vingers. Dit is voor mij genoeg voor 1 keer gebruik.


De Vitamino haarmasker verdeel je over je gewassen en nog vochtige haren en laat je vervolgens 1 minuut zitten. Zelf verdeel ik de masker vooral goed in mijn haarpunten, de rest verdeel ik over de rest van mijn haren. Ik zorg met deze masker er wel voor dat ik mijn haarwortels/hoofdhuid vrij houd, aangezien deze masker mijn haar wel sneller vet maakt. Nu moet ik eerlijk zeggen dat mijn haar in de winter sowieso sneller vet wordt. Dat komt doordat je steeds van de kou buiten naar binnen gaat waar de verwarming "hoog" op staat. Niet bevordelijk voor je lokken (ook niet voor je huid!). Als ik de masker eventjes heb laten zitten spoel ik de masker goed uit,.... En ow wat een goddelijke zachte haren heb je na gebruik! Mijn haren zijn goed gevoedt en voelen zacht aan. Mijn haar heeft ook een prachtige glans als ik deze masker gebruikt heb. Of hij je kleur langer in je haar houdt?! Weet ik niet... Ik heb namelijk geen gekleurd haar, maar een ontkleuring in mijn haar. Maar hij maakt mijn haren wel superzacht!
 Een fullsize verpakking kost € 16,45.