Pagina's

maandag 14 november 2011

MAC Ice Parade: Sultry Snowglobe Eyeshadow Palette



Oh... My... Girls, You Gonna Love this!

Dag Dames,

Afgelopen weekend was ik met vriendinnentje A. gezellig aan het shoppen in Groningen. Ik heb hele leuke beauty goodies gekocht, die allemaal voorbij zullen komen op mijn blog. Het was niet moeilijk kiezen wat ik als eerste aan jullie zou laten zien....
Ik heb namelijk het Sultry Snowglobe Eyeshadow Palette gekocht van de nieuwe kerstcollectie van MAC: Ice Parade!




Het palette komt echt in een hele mooie verpakking! Het palette komt in een wit kartonnen doosje met zilveren versiersels. Het palette zelf is echt superrrrr gaaf! Boven op het palette zit een Snowglobe! Zo gaaf! Het palette voelt  zwaar en luxe aan. Echt een eyecatcher! In het palette zitten 6 oogschaduws van elk 1 gram en een kwastje.



Het palette bevat mooie warme tinten. In het palette zit 1 highlighter, 1 licht rosegold oogschaduw, 1 matte zwarte oogschaduw met zilveren shimmer en 3 warme paarse oogschaduw tinten. Ik ben echt dol op paarse oogschaduw, omdat mijn groene ogen er dan mooi uitkomen. De oogschaduws zijn (volgens de leuke MUA) allemaal op zichzelf staande oogkleuren. Op de achterkant van het palette staan inderdaad ook geen namen, wat ik wel een beetje jammer vind. Op maccosmetics.com staan echter wel dat de kleuren namen hebben.  De lichtste kleur heet "Lightfully", de rozige goud heet "Fun!", de matte zwarte met zilveren shimmer heet "Black tied", de bovenste paarse oogschaduw heet "Trax", de middelste paars/rood heet "Festive Delight" en de onderste diep paarse oogschaduw heet "Shadowy Lady". Zelf heb ik "Trax" al in een gewone oogschaduwpan. Maar toch ziet de "Trax" in het palette er een klein beetje anders uit dan de normale "Trax".


Black tied




Fun!



Lightfully



Trax



Festive Delight



Shadowy Lady






De pigmentatie van het palette is goed, maar de oogschaduws hebben wel een basis nodig om zich aan vast te grijpen. Ik ben heel blij met het palette. Vooral Festive Delight is prachtig. De kleuren zijn goed met elkaar te combineren. Ik heb Trax uit het palette ook even vergeleken met de Trax die ik al had. De Trax in het gewone oogschaduwdoosje is na mijn idee iets roder en de glitters zijn wat grover.






Het kwastje ziet er best goed uit en werkt prima om kleur aan te brengen. Handig voor als je op vakantie
bent, al weet ik niet of ik deze mooie palette wel mee zou durven nemen op vakantie.



Ik heb nog even een kort leuk filmpje gemaakt om het palette te laten zien. Goed Sint is nog maar net in het land. Maar aangezien het palette uit de kerstcollectie komt, leek het mij wel leuk om jullie alvast een klein beetje in de kerststemming te krijgen. Ik moest zelf wel een beetje gniffellen om het filmpje,...




Het Sultry Snowglobe Eyeshadow Palette komt uit de Ice Parade Kerstcollectie van MAC en kost € 43,-. Best een bedrag, maar zo'n mooie palette kon ik niet laten liggen. Daarbij had ik van familie voor mijn diploma wat geld gekregen om iets leuks voor te kopen en besloot om er iets bijzonders voor te kopen. Bijzonder is het palette zeker! En ik ben er erg blij mee! Ooglooks volgen...
Het Sultry Snowglobe Eyeshadow Palette is te koop bij MAC counters en Pro Store Amsterdam.