Pagina's

zondag 27 november 2011

Catrice Goldfinger!


Een tijdje geleden was ik met vriendin A. aan het shoppen in Groningen. En we moesten natuurlijk ook even bij de kruidvat kijken. Bij de Catrice nagellakjes bleven we kijken en volgens A. moest ik Goldfinger proberen. Het was de laatste, dus hup in het mandje! Ondertussen liet ik nog een andere nagellakje vallen... Not so funny! Gelukkig gebeurde het vaker en had de verkoopster standaard een emergency nagellakbom opruimsetje klaar staan.




Catrice Goldfinger is een hele mooie licht gouden nagellak. De nagellak dekt goed! Twee laagjes had de nagellak nodig. De nagellak droogt redelijk snel. Wel vind ik de finish een beetje streperig, wat je gauw krijgt met "metalic" nagellakjes.


Goldfinger blijft goed zitten en chipt bij mij na 2/3 dagen, wat bij mij wel normaal is. De nagellak is best lastig om te verwijderen. De lak bestaat uit heel veel mini glitters. En als je het wil verwijderen met een wattenschijfje met remover blijven de glittertjes op je vingers zitten. Best irritant, maar neem het voor lief.



Hier boven zie je de ring die ik van mijn tante heb gekregen, waar ik het gisteren in de Happy Tag over had. Goldfinger is een hele mooie nagellak voor de feestdagen, natuurlijk ook wel voor dagelijks gebruik, maar de kleur goud doet mij aan kerst denken. De Catrice nagellak kost € 2,49. Mooi prijsje!