Pagina's

zondag 21 augustus 2011

MAC Viva Glam V Lipstick + MAC Aids Fund




Vandaag laat ik jullie mijn favoriete lipstick zien. En vertel ik jullie wat informatie over het goede doel van MAC.



Mijn favoriete lipsticks zijn van MAC, blijven lang zitten en zijn goed gepigmenteerd. De Viva Glam V is mijn absolute nr. 1 lipstick! De lipstick heeft een mooie neutrale lipkleur met fijne gouden glitters. Het is een 'my lips but better' lipstick. Deze lipstick kan ik echt bij elke ooglook dragen, omdat de kleur zo neutraal is. Deze lipkleur is geschikt voor elke huidskleur.
Ik hoorde voor het eerst over de Viva Glam lipsticks in Harrods (Londen) toen ik daar 1,5 jaar geleden op een city trip was. Ik werd gelijk enthousiast en besloot om Viva Glam V mee te nemen. En ik ben er erg blij mee.

Wat misschien wel het aller fijnste is van deze lipstick, is dat het gehele aankoop bedrag naar het MAC Aids Fund gaat. Dus je besteeds € 17,50 aan een mooie lipstick, maar je steunt er ook een goede doel mee. 100% van het bedrag dat je besteed gaat naar het MAC Aids Fund.


Er zijn op dit moment 7 kleuren Viva Glam lipsticks. Elk jaar word er een nieuwe Viva Glam lipstick door een bekende persoonlijkheid geïntroduceerd. Dit jaar (en vorig jaar) nam Lady GaGa de rol op zich. De Viva Glam Lady GaGa 2 is een heel jaar verkrijgbaar.



De MAC Aids Fund heeft als doel om alle mensen die geinfecteerd zijn met het HIV virus en Aids te helpen. Dit doen ze op verschillende manieren. Zo hebben ze verschillende programma's ontwikkeld om mensen in ontwikkelings landen te helpen met voeding en medicijnen en ze te informeren wat ze kunnen doen om Aids of HIV te voorkomen. Ook steunen ze andere goede doelen die zich inzetten voor mensen met HIV en Aids door gelddonaties te geven. Zo kreeg op 1 december 2010 het goede doel Orange Babies een bedrag gedoneerd van € 50.000,-. De totale verkoop van deze lijn, bestaande uit lipsticks en lipglosses, gaat direct naar het aids-fonds. Een simpele lipstick kan levens redden. De verkoop van één Viva Glam-product levert onder andere acht maaltijden, vijf gezonde snacks of een week lang groente voor twee personen op.

Wil je meer informatie over de MAC Aids Fund kijk dan op http://www.macaidsfund.org/. Hier kan je ook een video bekijken waarin wordt verteld hoe de MAC Aids Fund tot stand is gekomen, wie er aan mee werken en wat de missie is van MAC Aids Fund.

Ik wil met dit artikel het MAC Aids Fund onder de aandacht brengen, zodat jullie de volgende keer in de MAC counter ook even denken aan de Viva Glam lipsticks en lipglosses.